Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werken de Benzacare producten?

Benzacare is een lijn met producten tegen acne, zoals scrubs en lotion. Heb je misschien zelfs tips tegen acne? Uit ervaring < wordt zeer gewaardeerd!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
877
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ken het product niet, maar als er benzoylperoxide als werkzame stof in zit, zal het vrijwel zeker helpen je acne te verminderen.
Benzoylperoxide verminderd de talgproductie en doodt de bacteriën. Zit het er niet in, ga dan naar de apotheek en vraag daar naar niet agressieve, een acnehuid is nou eenmaal gevoelig, huidverzorgingsproducten tegen acne, op basis van benzoylperoxide, of salicylzuur.
Mocht dat niet voldoende helpen, dan heeft het weinig zin verder te zoeken, ga dan naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Benzacare ken ik niet, maar vraag je huisarts eens naar Acid a Vit. Werkt gegarandeerd tegen puistjes en acne. Ben 45 jaar geleden op verzoek van mijn huisarts één van de proefpersonen van dit product geweest. Fantastisch. Het middel (Tretinoïne) dat er in zit, zorgt er voor dat de huidlagen zich sneller vernieuwen, waardoor puistjes en acne verdwijnen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb een tijdje de gel van benzacare gebruikt, bij mij werd het er eigenlijk alleen maar erger van dus ben ik ermee gestopt. Misschien dat het voor jou wel werkt, mijn acne was niet heel heftig, dus misschien dat het daardoor komt? Maar wat mij betreft geen aanrader dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding