Ik vind oorsmeer verwijderen uit het buisje van het hoorapp van mijn vader vies, wat kan ik daaraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
capthavoc
12 jaar geleden
waarom moet jij dat doen kan ie zelf toch wel ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nogal gepruts, maar daar zeg je al iets: dan heeft hij ook wat omhanden, ik kan eens nagaan of hij het kan.

Antwoorden (3)

Je vader moet eens bij een kno arts langs gaan en zijn oren schoon laten maken. ik weet even niet welk buisje je nu bedoeld maar het zou niet hoeven dat er oorsmeer in zit mits zijn oren schoon zijn en hij ze ook schoon houd.
12 jaar geleden
Daar is bij de gehoorwinkel een schoonmaaksetje voor te krijgen.
Met alles erbij.
OOk is er bij de drogist spray te krijgen waardoor je geen last meer hebt van oorsmeer.

Toegevoegd na 53 seconden:
Die spray heet Audispray.
12 jaar geleden
Ondanks dat je vader zijn oren schoon maakt zal er misschien toch oorsmeer inkomen.
Onderstaande site geeft aan hoe je dit het beste kunt doen.

Terwijl je deze staat schoon te maken gewoon bedenken dat u het nu voor uw vader doet, maar dat eens de tijd komt dat een ander het misschien voor u moet doen!!!!!!