Hoe kan ik rode semi-permanente haarverf verwijderen?

Ik wilde mijn haar semipermanent bruin verven, met een verf voor 28 wasbeurten, ik heb zelf donkerblond haar. Maar toen ik het geverfd had werd het heel donkerrood. Ik vind dit echt geen mooie kleur maar ik weet niet hoe ik het eruit krijg. Ik heb al antiroos shampoo geprobeerd maar ik wil hier echt niet maanden mee rondlopen!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Spoel je haar door met azijn . Dus giet wat azijn door de shampoo of condition . En vaak ?!? Zie je het rood er zo uitlopen herhaal dat enige malen . Rood wat er al lang in zit is lastig . Maar dit gaat heel snel minder rood worden . Koop anders een pakkleur met natuur licht bruin . Of anders bij de kapper een blondeer wassing . Succes .

Heb je de antiroos shampoo wel op de juiste manier gebruikt? Je moet hem op droog haar aanbrengen, dan een kwartiertje in laten werken en vervolgens uitspoelen. Dit kun je meerdere keren herhalen. Mocht ook dit niet lukken dan kun je Delor sos colour remover gebruiken, dit haalt kleuringen uit het haar, zonder je natuurlijke haarkleur aan te tasten en is in vrijwel iedere drogisterij te koop.

Bronnen:
http://www.sprinklesonacupcake.com/2012/05...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100