Kan ik onder een afdak in de tuin bruin worden?

Heb een loungeset onder een schuur met afdak staan. Afdak houdt op van ong 2 meter van waar ik zit. Kan ik dan wel bruin worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Ja hoor, want zelfs in de schaduw word je bruin (wel langzamer).
Het zonlicht weerkaatst van de grond en raakt jou ook.
Dat kun je ook wel zien, want als er geen licht weerkaatst zou worden, zou het onder het afdak pikzwart moeten zijn.
Wel goed insmeren!

Mijn oma zat altijd in de schaduw in de tuin, en was behoorlijk bruin.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat zal eraan liggen of je onder een glazen afdak zit, of onder een ander materiaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om bruin te worden zal je toch echt wel in de zon moeten zitten/verblijven. Let wel op, dat je veel smeert met deze felle zon, en op tijd verkoeling zoekt. In de schaduw word je niet bruin.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wordt je in de schaduw niet bruin? In de schaduw kun je ook verbranden! - Voor je antwoord.