Vaak wel, daar halen ze hun omkosten deels uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas wel.. Goed kleine lettertjes lezen want soms ga je onbewust mee met een stilzwijgend abbo'tje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal wel
maar in de meeste gevallen wordt dit ook aangegeven.
als dit zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit doen ze expres zodat ze willen dat jij Juist naar hun site komt voor de GRATIS proefmonstertjes en dan stiekem toch nog wat anders koopt of inderdaad door je de verzendkosten te laten betalen zo lijkt het gratis maar betaal je er alsnog gewoon voor. Dit gebeurt ook vaak door reclames etc. Als er voor hun geen winst te behalen valt doen ze het namelijk echt niet hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen hoef je bij proefmonsters geen verzendkosten te betalen. Proefmonsters zijn bedoelt om reclame te maken zonder de klant direct op kosten te jagen en over het algemeen krijg je deze dan ook gratis thuisgestuurd. Voor een bedrijf is het de ideale manier om een product aan de man te brengen.

Wanneer je je bankgegevens in moet vullen weet je dat er verzendkosten aan verbonden zijn (en bovendien zijn ze verplicht om het in de voorwaarden te zetten). Goed opletten dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor gratis proefmonstertjes hoor je niet te betalen. Je mag als bedrijf namelijk niet de illusie wekken dat het gratis is, terwijl de klant er wel gewoon voor betaald. Moet je wel betalen voor de proefmonsters, dan moet dit duidelijk aangegeven worden door de proefmonster verspreider! Als je dus een bankrekeningnummer of via iDEAL geld over moet maken en je wilt het liever gratis proberen, doe dit dan niet! Want zo ontvangen ze een machtiging geld af te schrijven.

Tegenwoordig is social media ontzettend in op komst en bestaat er een nieuwe soort van 'betalen'. Dit is geen betalen met geld, maar het bedrijf die de proefmonsters verspreid wil dat je ze eerst op facebook liked of op twitter gaat volgen. Door dit te doen, kom je ze min of meer tegemoet! Hier betaal je dus niet letterlijk voor, maar je laat wel zien echt geïnteresseerd te zijn in de monsters die je wilt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Mencare24