hoe camoefleer je striare?

ik heb vanavond gala en wil een jurkje aan maar ik heb striare op mn schouders dus ik heb een snelle manier nodig om het weg te krijgen/kamoefleren iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
bamibal
12 jaar geleden
Bedoel je striae?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ook
Ritsuka
12 jaar geleden
nergens voor nodig om te camoufleren, draag het jurkje met trots, en niemand die ziet die paar streepjes op je armen staan.

Antwoorden (7)

Een stola!
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een watte? uitleg misschien?
je zou camouflage stift kunnen gebruiken of anders een bolero

Toegevoegd na 1 minuut:
of een andere soort sjaal, of een blouse met korte mauwtjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een leuk passen jasje of hesje er bij aan
of van dat kamuflasie poeder
sorry voor foute spelling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik wil dus geen vestje en van dat poeder heb ik geprobeerd dat werkt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan weet ik het ook niet dan moet je het zo houden weet niet hoe erg het is ma als druk is valt toch niet zo op
ga naar een goede drogisterij, daar hebben ze camouflage creme, laat je adviseren over kleur en hoe je het moet aanbrengen, met een beetje geluk doen zij het voor je, eventueel napoederen met een bronzing powder, dan krijg je een natuurlijker effect en een tintje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb ik geen tijd voor :'( ik moet het doen met de spullen die ik heb... en dat is.... een coverstich, foundation en heel licht poeder... maar t werkt allemaal niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien heeft je buurvrouw iets wat wel werkt
Met Coverderm! Dat is het beste camouflage product. Het biedt fantastische oplossingen voor littekens, acne, spataders, striemen en pigmentvlekken. Het blijft 24 uur zitten en is ook zweet resistant.
Je moet er wel voor naar een parfumerie.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt +, jammer dat ze daar geen tijd voor heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik het antwoord geplaatst heb was het halfvijf. Misschien is het haar toch nog gelukt om tot bij een parfumerie te geraken.
Bedankt voor de plusjes :)
Ik zag dat je niet zo veel tijd had, misschien moet je maar proberen om het met foundation te camoufleren.. Het zal niet 100% bedekt worden maar het is wel een optie. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik een goed zelfbruiner, of ga even naar een spray- tan salon. dan leg je een laagje bruin over je huid heen en dat bedekt ook die striae strepen. werkt ook goed bij ontsierende vlekken en bijv. lelijke spataderen.
ook kan je naar een goede drogist gaan, en daar een extra dekkende camouflagecreme of spray kopen. laat je daar goed adviseren.