Is Onyx Dermo Labs Warm Masker (abrikozen-amandel) geschikt voor mijn huid?

Ik ben altijd een beetje bang voor nieuwe producten. Ik heb namelijk altijd last gehad van acne, daar ben ik nu volledig van af. Toch wil ik altijd zeker weten of de producten geschikt zijn voor een acne-gevoelige huid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende soorten van.
Maar het is niet een heel bekend produkt...........
Dode Zee moddermasker (ulta diepe reiniging van de poriën)
die zou je wel een keer kunnen gebruiken.
http://www.maccia.nl/KHTLI/6187/2011/01/onyx-dermo-labs-maskers/

De abrikozen-amandelversie ken ik niet. Er moet toch op staan voor welke huidtypen het geschikt is.

Acne is niet zo zeer een huidprobleem ( al lijkt het daar wel op) maar komt meer van
binnenuit. Misschien ben je er over heen.

Toegevoegd na 22 minuten:
Maar waarom zou je iets gaan gebruiken wat je niet vertrouwt.
Er is een enorme keuze in maskers voor alle huidtypen.