Waar kan je bleekcreme kopen, iemand ervaring?

Ik heb last van donkere haartje op mijn bovenlip en hars of epileer liever niet. Nu heb ik gehoord over bleekcreme oid om de haartjes minder zichtbaar te maken.

Heeft iemand hier ervaring mee en waar kan ik dit eventueel kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Bij de etos haal ik regelmatig de ontkleuringscreme van het merk silk, werkt supergoed alleen ff de gebruiksaanwijzing opvolgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de Etos of Kruidvat. Neem dan het setje met de hoogste bleekfactor. Dus het spulletje waar de grootste hoeveelheid bleekmiddel in zit. Anders doet het niet veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik heb dit voor je opgezocht.

Wil jij donkere haartjes blonder maken zodat ze niet opvallen, dan is Jolen de oplossing. Makkelijk in gebruik.

Let wel even op! Het is belangrijk om voordat je Jolen overal opbrengt eerst even een stukje op een klein "onzichtbaar" gebied te testen.

Aan de slag!
Als eerste reinig je het te bleken gebied goed met een cleanser en koud water, goed afdrogen
Eén vierde deel theelepel Poeder mixen met een halve theelepel Jolen cream. Goed mixen zodat een gelijkmatige pasta ontstaat
Met behulp van een spatel de pasta aanbrengen op het te behandelen gebied. Let op dat alle haren goed bedekt zijn met de pasta
± 10 minuten laten intrekken en daarna met een schone spatel verwijderen. Direct daarna met koud water goed afspoelen.
Blijkt dat de haren toch niet blond genoeg zijn herhaal dan bovenstaande procedure en laat de pasta dan 5 tot 10 minuten intrekken.

Let op!
In het geval er een irritatie optreed of een gevoeligheid ontstaat, direct de pasta verwijderen en met veel koud water afspoelen.
Contact met de ogen en neus vermijden.
Zodra de pasta is gemixt, direct aanbrengen.
Sluit de potjes goed.
Bewaar Jolen blekende crème in een koele omgeving.

Toegevoegd na 43 seconden:
http://www.gezondehuidwinkel.nl/Ontharen/hoe-gebruik-ik-een-bleekcreme.html