Hoe kan je je haar krullen zonder warmte te gebruiken?

Ik wil manieren proberen om geen hitte in me haar te krijgen. Hoe kan ik mijn haren krullen zonder hitte ervoor te gebruiken?

Alvast bedankt
mvg
!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Na het douchen krullers, vlechten of pappilotten in je haar doen en er pas uithalen als je haar volledig droog is. Zeker als je lang haar hebt, kan dit lang gaan duren. Slapen met krulspelden is niet prettig, maar met pappilotten of vlechten goed te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Je kan pijpenragers kopen bij de tabakswinkel, of reepjes scheuren van een oud laken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie tip Rieneke, maar er zijn ook papilotten te koop bij de drogisterijen. Reken op ongeveer 2,50 per 5.
http://www.beslist.nl/products/r/Zenner_papillotten_kruller/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je ze wil kopen, alhoewel de stroken oud laken ook goed werken, ga dan eens naar de Primark, daar verkopen ze ze ook, voor een hele kleine prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En inderdaad in nat haar draaien waar je een verstevigende mouse in doet. Ermee slapen is nog het beste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een versteviger hoeft niet, maar zorgt er wel voor dat de krullen langer houden en in model blijven, bedankt voor de aanvulling Wendy Lopez.
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik deed altijd wat bier in mijn haar :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat zorgt voor glans en maakt het haar stugger als je het niet uitspoelt. Je blijft dat wel ruiken, dus dat is een nadeel.
Je kunt ook krullen met sokken maken, dit is grappig om te doen en het worden ook nog eens mooie krullen. Ik heb er mee geslapen en het is wel te doen.
Kijk bij deze link, hier is het makkelijk uitgelegd:
http://www.youtube.com/watch?v=lBYQTlzhsB8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met rietjes! Je pakt een plukje en draait deze om een rietje heen. Maakt een knoop in het rietje en zet het vast. Liefste de nacht vantevoren zodat je ermee kan slapen. De volgende dag heb je een hele bos. Een heel gedoe maar de krullen blijven er wel goed in zitten