ik heb stoppeltjes op mn benen het is een soort ziekte geloof ik. Dat heb ik ergens gelezen maar weet iemand hoe je dat weg kunt krijgen?

Ik heb op mijn benen soort van die bultjes die op stoppeltjes lijken. Dat heb ik altijd zelfs als ik mijn benen scheer. Maar ik wil het graag weg hebben want door die stoppeltjes heb ik geen gladde benen en de stoppeltjes kun je ook wel goed zien.
Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe je dit weg kunt krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want ik heb het al sinds mijn 10e.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik heb het 24/7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat een huisarts hier het beste een antwoord op kan geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scrubben al geprobeert?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat nog niet.
Ik ga dat maar denk ik proberen.
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben al na de huisarts geweest en hij zegt dat hy er niks aan kon doen. :S en dat er geirriteerde haarzakjes kapot zijn.. Maar dat kan niet want dit heb ik al op mijn 10e en toen scheerde ik me nog niet..

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je meeëters. Je kunt een bodyscrub gebruiken (te koop bij de drogist en de Tuinen).

Eerst lekker een warme douch nemen, en dan de scrub aanbrengen op vochtige huid (een klein beetje droogdeppen voordat je het aanbrengt). Laat het ongeveer 10 minuten zitten. Daarna kun je het eraf wassen met lauw water.

Probeer dit een tijdje, en anders naar de huisarts.

Als dit geen meeëters zijn maar echt haartjes, kun je proberen je benen op een andere manier te ontharen.. Epileren, harsen, scheren met scheergel of ontharen d.m.v. ontharingsmousse.

Als het geen haartjes en ook geen meeëters zijn weet ik ook niet wat het is en is de kans niet zo heel groot dat iemand anders hier op gv.nl weet wat het is, dus dan kun je het best even naar de huisarts gaan en eventueel vragen of je kunt worden doorverwezen naar de dermatoloog.