Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de allerbeste foundationborstel voor een goede prijs??

Ik wil eigenlijk een MAC borstel (190) hebben maar er zit geen bijenkorf bij me in de buurt (en ik wil het niet via internet bestellen) , dus ik wil het voorlopig met een andere foundation borstel proberen totdat ik een keer die van MAC kan halen.

Maar ja er is zoveel keus dat ik niet weet welke ik moet kiezen en waar ik op moet letten.
Voorlopig gebruik ik gewoon nog make up sponsjes maar volgens mij gaat daar megaveel foundation inzitten in plaats van dat het op je huid komt dus een borstel lijkt mij een beter plan.
Kan jij me misschien op weg helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die van Leco vind ik helemaal super! De reden daarvan is, is dat ik vind dat die precies het juiste aantal haren heeft. Niet te veel, want dat maakt een penseel smoezelig, en niet te weinig, dat maakt 'm slap. Ik heb de mijne al heel lang, goeie kwaliteit ook. Schoonmaken is wel erg belangrijk, maar das met alle.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Douglas verkopen ze die, tussen de 30 en de 40 euro. Denk net zo veel als de MAC brush?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding