Ik ben jongen van 16 jaar en ik heb best wel veel haren op me lichaam. Welke soort apparaat kan ik het best gebruiken om het weg te scheren?

Ik wil een glad huid.. Wat zijn de nadelen als ik me ga scheren?? (Borst,Buik,Kont)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom wil je het allemaal weg? Zijn veel jongen wat harig hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch bijna iedereen vind glad huid lekker daarom
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga eens naar een zembad ofzo, bijna alle getrouwde mannen zijn wel harig hoor.
Ritsuka
12 jaar geleden
Als je dan toch weg wilt laten halen, doe dan waxen of laseren. Met scheren krijg je stoppels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja indd das toch t beste.. Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel normaal bij een man/jongen.

Antwoorden (4)

Hoe vaker je het weghaalt des te stugger zullen de haren worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht weglaseren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaan speciale tondeuses voor mannen om het lichaam te ontharen, of het haar korter te maken, die schijnen goed te werken. Het nadeel van helemaal glad ontharen is dat je het bij moet houden, anders verga je van de jeuk de volgende dag, dus misschien is het kort trimmen een betere optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken niet echt een apparaat maar een middel. Harsen dat houd in dat jij je haren uit je lichaam trekt van uit het wortel. De nadeel is dat er erg pijn doet en er bultjes de 1e 3 dagen kunt hebben op de plek waar je het harst. Voordeel is blijft lang weg en is helemaal glad.