hoe krijg ik gezonder en sneller lang haar?

ik heb al best lang haar alleen wil het sneller nog langer krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Haar groeit niet sneller dan dat het groeit. Het helpt wel als je het goed verzorgt, en gezond eet zodat je alle bouwstoffen voor 'haar' binnen krijgt.

Als je echt meteen lang haar wilt dan kun je extensions nemen. Is wel duur en wellicht dat je er ook morele bezwaren tegen hebt. Maar het gaat wel snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoorde eens dat als je je haar laat knippen tijdens wassein de maan je haar harder gaat groeien.
Of dit waar is weet ik niet, maar je kunt het altijd proberen.
Even de kalender in de gaten houden als je weer een heel klein stukje eraf gaat halen, want je moet het wel blijven verzorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kokosolie gebruiken! 'T werkt echt goed. Zelf smeer ik me puntjes met olijfolie in dan ff laten intrekken dan haren wassen. Daarna beetje kokosolie zetten. Van kokosolie valt je haar ook minder uit en groeit t sneller!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heel belangrijk is voor gezond haar(groei) is vitamine B/B12.
Ik gebruik dit al een tijdje omdat mijn haar in hele slechte conditie was door ziekte.Nu is het het weer gezond, dik en glanzend en heel lang gegroeid( hangt tot op mijn middel)
Je haar groeit niet sneller door bijpunten, maar is wel belangrijk ivm splijten.
Je kan vitamine B trouwens gewoon bij de drogist en Kruidvat enz. kopen.
Echt aan te raden!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een aanrader om natuurlijke castorolie, ook wel wonderolie te gebruiken. Smeer dit iedere avond in je haar bij de haarwortels en bij de puntjes. Was het er 's ochtends goed uit. Zo word je haar gezond, vol en lang.
Hoe lang het duurt voor dat je het resultaat ziet verschilt per persoon. Het kan 2 weken duren maar ook 2 maanden.
Zorg wel dat je 100% natuurlijke castorolie hebt. Die kun je vinden bij bijvoorbeeld Holland & Barrett. Dat is 'Holland & Barrett' samen met het voormalige 'de Tuinen'. De kans is groot dat je nu nog een 'de Tuinen' tegenkomt aangezien ze net verenigd zijn; daar is castorolie natuurlijk ook nog te koop.