Meer sporten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel tongen
Afvallen bij je wangetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te lachen,kauwgom te kauwen maar volgens mij kun je niet echt specifiek op een plaats afvallen
Kwam bij mij vanzelf in de puberteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet teveel bier drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door vaak *plulululurp* te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan niemand hier serieus op antwoorden zeg?
er zijn goede oefeningen voor je kaaklijn
A. Je houdt je handen op je kin, je mond lichtjes open. Je probeert je mond dicht te houden maar houdt deze beweging tegen met je handen. Je zal dan wel voelen dat je kaak opspant.
B. Je zet je aan tafel, beide handen onder je kin. Je probeert je mond te openen maar houdt dit krachtig tegen zodat het niet lukt.
C; Je houdt je handen op je wangen, je polsen naar elkaar te, de onderkant van je hand op je gesloten mond. Dan blaas je je wangen hard op, zodat ze gaan spannen. Deze beweging houd je tegen met je handen.
Als je dit geregeld herhaald, krijg je mooie strakke kaken met een afgetekende kaaklijn. Verwacht nog niet te snel resultaat : een eerste begin zie je pas na zes weken met elke dag oefenen.
Bouw ook genoeg ontspanning in tijdens de oefeningen : 6 tellen opspannen en dan 3 tellen ontspannen. Op die manier doe je telkens vijf keer na elkaar de oefening. Mag ook meerdere keren per dag.
Eenmaal je kaaklijn strak zit, kan je het aantal keren meer spreiden (bv. driemaal per week).succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankuwel