Heeft iemand een recept voor een masker?? (op het gezicht graag!!)

Ik vraag hierbij of jullie tips hebben voor een gezicht die acne heeft veel onzuiver heden een vette huid en vreselijk veel mee-etsers!! (een gezicht zo als dat van mij!!) weten jullie handige tips,of een goed recept dat aan mijn eisen voldoet??!! schrijf het graag!! bedankt alvast!!! veeel groetjes ikke!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Scheerzeep inlaten trekken helpt

neem voor een maskertje 1 banaan, het liefst een rijpe, 1 theelepel honing, een sinaasappel of limoen. Bereiding: Mix de banaan en de honing samen, breng wat druppels van de sinaasappel of limoen eraan toe. Breng het voor 15 minuten toe aan je gezicht. Reinig je gezicht voor het aanbrengen goed. en spoel het af met een doekje/washandje en lauw water en hier vind je er nog een paar

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty...

Kijk op beautygloss.nl daar staan heel veel masker wat je zelf kunt maken. Blogger heeft zelfs heel veel last van acne dus een hoop informatie te vinden! Succes

Bronnen:
www.beautygloss.nl

Mascha van Beautygloss.nl is een blogger die zelf vaak een gezichtmaskertje maakt en dit dan ook uitprobeert. Kijk maar eens op haar site :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100