Hoe moet ik make-up gebruiken voor een dunnere neus?

Ik ben er onderhand achtergekomen dat make up echt de oplossing kan zijn voor een dunnere neus, maar ik ben een jongen van 17 die echt niks hiervan weet. Ik heb zelfs al filmpjes gekeken maar het lukt me maar niet, ik beschik wel over makeup van mijn zusje. Naast makeup kan ik mijn hoofd groter maken, hoe? En mijn haren wat groter laten uitvallen, hoe?

1.7K
Maxdb
3 jaar geleden
Misschien kan je je zusje om hulp vragen? Dat terzijde. Het is wel belangrijk om een goede kleur te nemen die past bij jouw gezichtskleur. Misschien heeft jouw zusje toch net een iets andere tint in haar gezicht dan jij. Je neus dunner maken gebeurd door “contouren” ofwel dat je een dun laagje met een contourstick / poeder langs de zijkant van je neus aan te brengen en wat highlighter bovenop je neus. https://monstyle.nl/zo-fake-je-een-kleine-neus-met-make-up/
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hey Builder, Gewoon een opmerking terzijde en geen antwoord op je vraag. Je bent 17 jaar en nog vol in de groei / ontwikkeling. Ik zou proberen te werken aan een positiever zelfbeeld en je niet druk maken over de dingen die je niet mooi vind aan jezelf. Iedereen heeft dingen die ze niet mooi vinden, maar het proberen te verbergen en omzeilen versterkt alleen maar je negatieve zelfbeeld. Accepteer wie en wat je bent, wil je echt je leven lang als man makeup dragen?
Builderfaze1
3 jaar geleden
Bedankt voor de reacties en ik ga zeker eens kijken. Ik wil inderdaad geen makeup op, ik heb vrij lang haar, misschiien dat ik dat wat kan laten “uitbroeien”. Mijn neus is niet eens zo dik maar het klopt gewoon niet met mijn dunne gezicht. Ik heb al eerder gehoord dat je gezicht breder wordt als je meer eet. Maar is dat echt zo? En wat moet ik dan eten?
Ritsuka
3 jaar geleden
"Ik heb al eerder gehoord dat je gezicht breder wordt als je meer eet. Maar is dat echt zo? En wat moet ik dan eten?" Als jij aankomt in gewicht, kan je gezicht ook dikker worden. Maar dan ben je over je hele lichaam dikker, wil je dat?
Builderfaze1
3 jaar geleden
Ik ben ook echt meer aan het eten/trainen omdat ik wat breder wil worden. Groeit je hoofd dan ook? En ik heb geen krulhaar maar hoe zou ik mijn haren dan doen?
Antoni
3 jaar geleden
Je kapper kan je helpen bij het groter laten lijken van je kapsel.

Antwoorden (1)

Het beste is om voor contouring te werken met verschillende tinten concealer die niet te ver van je eigen huidskleur afwijken; dan wordt het te nep. Vaak doen beautyinfluencers ook een stipje highlighter op het topje van hun neus of bij de jukbeenderen, maar dan krijgt het vaak zo'n onnatuurlijke glans. Er zijn verschillende concealersetjes te koop met meerdere kleuren in 1 palet. Van duur tot goedkoop. Uit mijn hoofd weet ik dat Catrice zo'n goedkoop setje heeft van ongeveer 4 kleuren. Hieronder heb ik een foto geplaatst waar je de contour precies kan aanbrengen voor het beste effect.
Toegevoegd op 28 januari 2021 12:13: bron
Plaatje bij antwoord