Hoe krul je je wimpers als je ook eyeliner wilt grbruiken?

Ik gebruik mascara en eyeliner. Maar ik zou ook zo graag mijn wimpers willen krullen. Als ik dat doe als ik al eyeliner heb opgedaan, veeg ik met de krultang die er weer af. Als ik van tevoren mijn wimpers krul dan zitten die weer in de weg bij het aanbrengen van de mascara. Op internet word ik niet wijs, beide kunnen. Ik kom er niet meer uit.hebben jullie tips. (Voor de mensen die denken dat dit een pubermeisje is. Nee, ik ben een vrouw van 44 die er graag mooi uit wil zien).

1.6K

Antwoorden (2)

Ik had dat probleem eerst ook, maar kwam er later achter dat het soort eyeliner ook een groot verschil kan maken. Bij de Essence liquid ink waterproof eyeliner had ik er namelijk helemaal geen last meer van. Die eyeliner droogt snel, schilftert niet en je kan er gewoon nog met de wimperkruller bovenop! En lekker betaalbaar.
3 jaar geleden
breng eerst de eyeliner aan laat dan de eyeliner goed drogen, daarna krul je je wimpers en daarna voorzichtig de mascara aan brengen