Maak een sponsje vochtig en knijp het uit, ga met het sponsje over de pancake en breng het kloppend en licht wrijvend aan op het gezicht. Nadat je een dagcreme hebt gebruikt. Begin bij je voorhoofd en werk vanuit het midden. Breng niet teveel pancake in 1 laag aan, het is een erg dekkende make-up, die je beter in 1 dunne laag aan kan brengen voor een egaal effect. Is 1 laag niet genoeg, of plaatselijk niet genoeg, dan kun je er met je vochtige sponsje met pancake nogmaals overheen. Het is het makkelijkst aan te brengen met een driehoekig sponsje, omdat je daarmee het beste in de neusplooi komt en in de hoeken van je ogen bij je neus. Vergeet niet de hals en oren mee te nemen, dit om het maskereffect te voorkomen. Pancake van Grimas is een goede theater make-up, maar minder geschikt voor dagelijks gebruik, omdat je er geen natuurlijk effect mee bereikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik maar ik ga als Drag Queen dus moet het juist heel dik en opvallent zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan heb je een goede keus hiermee.
Leuk, succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-