Je kunt hier elk luchtje mee bedoelen. Odeur is frans voor geur........
een jaar geleden
Er wordt geen luchtje mee bedoeld, het is een synoniem voor:
parfum (zn) :geurstof, geurtje, luchtje, odeur, reukstof, reukwaterlucht (zn) :bouquet, geur, odeur, reuk, snuf, stank, geurtjegeur (zn) :aroma, bouquet, geurigheid, odeur, parfumreuk (zn) :geur, lucht, luchtje, odeur, parfum, stankgeurtje (zn) :luchtje, odeur, parfum, reukje
een jaar geleden
Odeur is een Franse term die gebruikt wordt om een geur of parfum aan te duiden. Het is een algemene term die gebruikt wordt om een geur te beschrijven die aangenaam is.
9 maanden geleden