Hoe lang moet je na het zetten van een tattoo wachten als je iets bij wilt laten werken?

Ik heb een week geleden een tattoo gezet maar ik zie nu al dat er lijnen aan het verdwijnen zijn.Hoe lang moet ik ongeveer wachten tot ik dit kan laten bijwerken in verband met genezing?

een jaar geleden
in: Huid
2.3K

Antwoorden (1)

wacht even af tot je tattoo helemaal genezen is, dat proces verloopt in verschillende stappen, misschien hoeven de lijnen helemaal niet bijgewerkt als je tattoo volledig genezen is!

geef het een week of 4, verschilt wel een beetje per persoon, bij de een zal het 29 dagen zijn en bij de ander misschien 23
een jaar geleden