Als je je bikinilijn gaat ontharen met een pincet; haartje voor haartje. Hoe lang blijf het haar dan weg?

Ik heb het ook over de bovenkant van de vagina. Niet je schaamlippen maar meer op de venusheuvel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Huid
10.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
Let wel op met ingegroeide haren.
En is gigantisch pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag je ingegroeide haren juist niet met een pincet weghalen dan? Kan toch geen kwaad?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat mag wel, maar ook weer op de juiste manier, hoe je dat moet doen lees je hier: http://epivera.org/nl/blog/ingegroeide-haartjes-verwijderen
Ingegroeide haren veroorzaken vaak ontstekinkjes, wat pijnlijk is, daar wil Ritsuka je denk ik voor waarschuwen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, dat bedoelde ik ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het juiste woord is vulva.. Vagina is het gat naar binnen. Waar de baby uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het juiste woord voor het deel wat je wilt ontharen is NIET vulva.
De vulva is het uitwendige deel van het vrouwelijke geslachtsorgaan. Hiertoe behoren de schaamlippen, de clitoris, de uitgang van de urinebuis en de opening van de vagina.
Daar groeien de haren niet.

Antwoorden (2)

Ik denk dat het best snel weer terug komt, ik denk nog sneller dan dat als je je wenkbrauwen epileert
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de een komt dat sneller terug dan bij de ander, maar ongeveer 4 tot 6 weken blijft het wel weg, als je op de goede manier epileert. Maak de huid schoon. Ontsmet het gebied dat je gaat epileren, ontsmet ook je pincet. Koel de huid met een icepack of een zak diepvriesgroenten, op een theedoek leggen, op het gebied dat je wil je gaan epileren. Trek het haartje met de haargroei mee uit. Pak het haartje zo laag mogelijk vast. Pas op dat je je huid niet vastpakt. Na het epileren de huid verzorgen met een creme zonder geurstoffen, bijvoorbeeld Calendulan, Nestosyl of Sudocreme.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.