kan ik met mijn getextuurde huid naar de dermatoloog?

ik heb een hele erge getextuurde huid en ik vroeg me af of ik hier naar de dokter kan en dan eventueel naar de dermatoloog?

5 jaar geleden
in: Huid
1.6K
Amadea
5 jaar geleden
Wat houdt een "getextuurde" huid in?

Antwoorden (1)

Je kan ermee naar de huisarts.
Een dermatoloog kan je alleen heen als je een verwijzing krijgt van de huisarts.

Ik kan zo niet beoordelen of een huisarts dit nodig vind.

Verzorg je je huid wel goed?
Gebruik je een bodylotion of iets dergelijks?
Dit is het eerste wat je kunt doen tegen een droge huid.
De huisarts zal je hier ook naar vragen. Zorg dat je weet wat je gebruikt. Mogelijk kan je een ander product proberen wat beter werkt voor jou huid.