Weet iemand hoeveel een tattoo zoals dit kost? (zie foto) onder Mn hand palm ongeveer 5 bij 5

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
2.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Handpalm zou ik zeker niet doen. A: pakt dat heel slecht tot niet dus word ie al heel snel lelijk. Al binnen weken. En B: is dat deze afbeelding wel heel erg druk en zwart is voor maar 5 cm klein in een rimpelige handpalm. Ik denk ook dat je niet snel een (goede) tatoeëerder kunt vinden die dit wil zetten voor je.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voetzolen, tussen tenen en vingers, handpalmen zijn andere huidtypes, anders als bv ja arm of buik huid.

Antwoorden (2)

Ik denk dat het tussen de 1000 en 1500 euro wordt. Maar als je het niet meer wilt dan heb je een probleem want het weghalen kost zo'n 2000 euro, het doet heel veel pijn en je moet het meerdere keren doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een tattoo van 5 bij 5 cm kost circa 300 euro. Hangt er wel vanaf hoe complex de tattoo is. Deze lijkt me niet vreselijk moeilijk en er zit geen kleur in. Kijk eens op mijn bijgevoegde link zodat je een betere inschatting kunt maken.