Eau de toilette 100ml even duur als 200ml is die van 200ml dan wel goed? (zelfde site)

Hier het linkje van de 100ml = https://www.superwinkel.nl/product/1014023/the-golden-secret-eau-de-toilette-100-ml.html?pcid=3&bcid=TPM126786&utm_source=beslist&utm_medium=referral

Hier het linkje van de 200ml = https://www.superwinkel.nl/product/1122500/the-golden-secret-eau-de-toilette-200-ml.html

Hoe kan het zijn dat tussen 100ml maar 2 euro prijsverschil zit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Huid
1.1K
paulus811
7 jaar geleden
Het is niet helemaal even duur, maar als je dit luchtje wilt lijkt me de keuze niet erg moeilijk.

Antwoorden (1)

Aangezien het op dezelfde site is, denk ik dat het niet uitmaakt. Misschien hebben ze het product met 200 ml veel groter in kunnen kopen, waardoor ze veel korting kregen en het dus ook goedkoper kunnen verkopen. De beschrijving van de producten is ook hetzelfde, los van het feit dat er bij de ene 100 ml staat en bij de andere 200 ml natuurlijk. Ik weet niet of je producten kan terugsturen. Daar jou je evt naar kunnen kijken, mocht het toch niet bevallen.