Hoe een rode gloed verwijderen uit mijn haar?

Hoi, ik heb iets langer dan een jaar geleden mijn haar van donker(as)bruin naar lichtbruin geverfd ik wou mijn eigen haarkleur terug en heb het donkerbruin geverfd. Nu heeft het een rode gloed en ik wil het wegkrijgen, hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
3.4K

Antwoorden (1)

Een rode gloed uit het haar verwijderen
De groene pigmenten die in deze shampoo verwerkt zitten, zorgen ervoor dat de ongewenste rode tint zal verdwijnen. JDe shampoo die wij aanraden, is de Elgon Colorcare Anti Red Shampoo. Een andere shampoo die de rode en oranje tinten verwijdert uit bruin haar, is een blue shampoo.