Bestaat er een website waar ik mijn foto kan uploaden en verschillende kapsels kan plakken om te kijken hoe het staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je toevallig een iPhone/iPod/iPad hebt is er wel een app voor (hairstyle booth). Een site weet ik niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer http://hairtry.jp eens... even door de japanse tekens heenworstelen, maar daarna erg freaky

Antwoorden (2)

Ja die bestaat. Als je naar www.kapsels.net gaat kun je daar software downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt daar geen software downloaden, maar wordt naar een bekende australische website gestuurd, waar je tegen betaling online kapsels op eigen foto kunt plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké.. Sorry dat wist ik niet! Heb het zelf nog nooit gebruikt maar heb het eens in een reclame gezien.
Ja, die bestaat.
Ik vind deze erg leuk en goed en gratis
en je kan ook allerlei make up proberen:

http://www.taaz.com/