Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik krullen terwijl ik stijl haar heb? en ben een jongen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
2.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De enige manieren, zijn duidelijk te zien dat het niet je natuurlijke krullen zijn, bijvoorbeeld met krultang, rollers, of met een permanent, bovendien zijn deze methodes slecht voor je haar.
Mijn advies, zoek een goede kapper en beslis samen met die kapper wat je kunt veranderen aan je haar, zodat jij vindt dat je er beter uitziet. Vaak maakt een goed geknipte coupe al een verpletterend verschil. Het is ook de vraag of krullen jou wel staan, doe dit dus niet zonder overleg met een deskundige, zou je dit alsnog overwegen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het maakt niets uit of je een jongen of meisje bent, de simpelste manier is met een krultang, anders kun je ook reepjes stof gebruiken. Was je haar, en droog t zoals je altijd doet, zodra t handdoekdroog is neem je een reepje stof en hiermee rol je je haal op, uiteindelijk leg je een knoopje erin.ga naar bed.... als je wakker word haal je alle reepjes er weer uit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding