Wat kan je doen tegen droog/kroesig haar?

Ik heb nu al ongeveer een jaartje heel erg droog/kroesig haar, maar het is alleen maar aan de binnenkant van mijn haar.
Wat kan ik er tegen doen? Of wat is de oorzaak?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.7K

Antwoorden (2)

Een oorzaak zou kunnen zijn;
-te vaak je haar wassen
-geen of niet goede shampoo of crème spoeling gebruiken
-borstelen van je haar als je nat haar hebt kan je haar stuk maken en kan hierdoor een mede oorzaak zijn.

Wat kan je er tegen doen?;
-ga tijdelijk over naar een andere shampoo
-kies een (andere) crème spoeling bijvoorbeeld andrelon keratine repair
-doe een beetje haar oli in je haar

ga anders naar de kapper voor advies.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
probeer ook elastiekjes te gebruiken zonder dat ijzeren stukje er in! Dat heeft bij mij heel erg geholpen.
Verder is een haarmaskertje op zijn tijd (eens in de twee weken) ook geen overbodige luxe (: