Kan iemand mij helpen: plaatjes van kapsels met meerdere kleuren?

Specifiek: blond onder, donker (bruin/zwart) boven. Een soort hevige uitgroei, van mensen die van zichzelf donkerbruin/zwart haar hebben en de uitgroei is minimaal 4 cm. lang.

Ik zoek het omdat ik eens een heel leuk, apart kapsel heb gezien, van iemand die onder goudblond haar had met highlights, en boven donker. Heel apart, ben daar weer naar opzoek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
1.1K

Antwoorden (2)

Shakira heeft het ook. Ze zegt; 'ik heb geen tijd voor de kapper', maar die zit toch echt wel elke dag bij haar thuis neem ik aan... Dus zal wel bewust zijn.
Mss kun je daar een foto van zoeken. Staat best mooi trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dè kapper, die deze kapsels maakt is de Kinki kapper.
Werkelijk, ik zie soms meisjes de kapsalon uit gaan met wel 4 kleuren haar.
Ze knippen ge-weldig, apart en ze kleuren je haar precies zoals jij het in gedachten hebt.
Ik werk er niet, ik laat mijn haar daar knippen.

http://www.kinki.nl/

Klik op foto, als je een leuk muziekje bij wilt, rechts bovenin, klikken op het groene deeltje :)