Hoe valt kale plek niet op?

Ik heb een kale plek omdat ik ben blijven hangen met mn haar tijdens gym. Hoe valt het niet op en hoe groeit het sneller terug?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.6K

Antwoorden (2)

Sneller dan normaal groeien doet je haar niet, dat is nou eenmaal zo.
Wat je wel kunt doen is naar een goede kapper gaan en om een andere coupe, een echt ander kapsel vragen.
Simpel: zoals een scheiding anders leggen bv, maar je kunt ook uit je dak gaan en besluiten een alternatief / gek kapsel te kiezen door er nou juist de nadruk op te leggen.

-----Als je er niet om heen kunt, moet je er de nadruk op leggen.-----

Dat is het idee.
Of het kan? Tja, daar heb je echt een goede kapper voor nodig! dus dan kan het ook iets meer kosten. Ga eerst eens informeren, ook naar de kosten.

[N.B. ik heb heel lang echt maanden met een hele grote kale plek op mijn achterhoofd gelopen. Weetje Riana, ik was 16 jaar en behoorlijk onzeker, dus troost je, het gaat echt over hoor:) ]

Heb je al aan een petje of hoedje gedacht, is ook nog een idee... sjaaltje? verzin maar!

Succes hoor!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou bv je hoofdhuid en de kale plek vooral, tijdens een douchebeurt een goede maar zachte massage kunnen geven. Dit bevorderd namelijk de bloedstroom op je hoofdhuid waardoor haargroei wordt gestimuleerd. Je kunt ook een matte oogschaduwpoeder in een vergelijkbare kleur als je haar op de kale plek aanbrengen met een make up kwast waardoor deze minder opvalt of naar de drogist gaan waar ze uitwasbaar haarverf verkopen in vorm van spray die je tijdelijk op de kale plek kunt aanbrengen en dan scheiding naar de zijkant. Maar let wel op dan als het regent. Hoop dat het snel bijgroeid.