Hoe komt het dat elke keer wanneer ik mijn haar nat maakt dat het gaat stinken?

Elke keer als ik mijn haar nat maak begint het te stinken. En als ik er shampoo in doe wordt het alleen maar erger( heb al 4 verschillende shampoos uitgeprobeerd en het ook heb ik geprobeerd om het een keertje in te laten trekken) ook heb ik geprobeerd om er wel conditioner in te doen en te laten intrekken maar ik heb ook geprobeerd om geen conditioner in te doen, maar het blijft stinken. Wie heeft er een tip of hulp

een jaar geleden
in: Haar
2.6K
Amadea
een jaar geleden
Heeft dat haar een of andere chemische behandeling ondergaan?
Rooskranenburg
een jaar geleden
Nee het was opeens een keertje na het wassen
crispy
een jaar geleden
Vinden anderen ook dat het stinkt?
Of is er misschien iets mis met je neus dat het wellicht helemaal niet stinkt maar dat je dat alleen zelf zo ervaart?
Rooskranenburg
een jaar geleden
Nee mijm zus e moeder zeggen ook dat het stinkt zelfs wel een beetje naar kots
fremar
een jaar geleden
mogelijks iets voor de dermatoloog?

Antwoorden (1)

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat je haar te veel vet bevat, waardoor het gaat stinken als het nat wordt. Het kan ook zijn dat je haarproducten gebruikt die een sterke geur hebben die alleen maar sterker wordt als je haar nat wordt. Probeer eens een ander haarproduct te gebruiken en je haar minder vaak te wassen.
9 maanden geleden