Zwart haar ontkleuren?

Hallo allemaal.
Ik verf al een tijdje mijn haar. Mijn eigen haarkleur is donkerblond. Na de laatste keer verven is het te donker uitgepakt en het is zwart geworden. Nu zag ik bij de kruidvat een pakje hair color remover. Nu mijn vraag: is het verstandig om dit erin te doen? De kans is er dat het oranje word dat weet ik. Maar als ik nou een pakje haarverf erbij koop met een astint? Zodat de oranje/rode pigmenten er niet in blijven zitten? Ik wil het in ieder geval lichter hebben. Kapper is te duur.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
3.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zo'n reductie middel kan een deeltje Vd kleur oplichten maar bij zwart nee sorry . Ontkleuren ( blond poeder met peroxide ) is de enige optie . Dan mogelijk inkleuren .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://virusofbeauty.blogspot.nl/2013/09/delor-sos-colour-remover-mijn-ervaring.html
Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar dit komt wel overeen met de verhalen die ik erover heb gehoord.

Antwoorden (1)

Donker haar wordt altijd rood Rost als je het ontkleurt plus dat je haar heel droog wordt erna. Als je et dan opnieuw kleurt met een astint om het rode eruit te krijgen zal het opnieuw donker worden. Poreus haar neemt heel snel terug kleur op. Ik zou bij een kapper langsgaan ipv het zelf te doen

Toegevoegd na 1 minuut:
Vraag eventueel hier en daar een prijs en ga bij de goedkoopste. Je kan ook naar een kappersschool gaan maar het is nu net examenperiode natuurlijk en daarna vakantie..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In de kruidvat color remover zitten geen bleekmiddelen, dus het is niet slecht voor je haar. Maar als ik de kleur met de astint erin doe word het misschien wel donkerder. Maar niet zwart toch?