Hoe lang kunnen de neusharen van een mannelijk mens worden als zij een leven lang niet geknipt worden?

Hier worden bedoeld: de haren in de neus, niet op de lip.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
4K

Antwoorden (1)

Elke plek van het lichaam heeft haar wat qua snelheid anders groeit. Het gewone hoofdhaar groeit het snelst en wenkbrauwen/wimperhaar/neushaar groeit een stuk langzamer.

Als je haren niet knipt zullen ze eens uitvallen. De meeste mensen kunnen hun hoofdhaar niet langer laten groeien dan een meter maar er zijn uitzonderingen (record van 5,5 meter). Dat zal ook voor de neushaar opgaan. Bij de meeste mensen worden die niet langer dan een halve tot hele cm maar er zullen mensen zijn bij wie ze langer worden. Veel meer dan 2 cm zal dat niet zijn.