Hoe kun je je wimpers langer en voller laten groeien (ervaringsdeskundigen)?

Iemand ervaringen met (goedkope) middelen om de wimpers voller en langer te laten groeien, met een mooi, goed resultaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Knippen. Je hoeft niet je wimpers helemaal af te knippen, 1-3 mm is genoeg. Ziet er een tijdje wat vreemd uit, maar als ze weer zijn aangegroeid, zijn ze blijvend langer. Toegevoegd na 7 minuten: P.S. Zelf gedaan, jaren geleden. Mijn wimpers raakten de glazen van mijn zonnebril en dat vond ik irritant. Dus ik knipte ca. 2 mm eraf. Dat was even handig, maar uiteindelijk werden ze nog langer. Nu nog steeds zijn er wel eens mensen die denken dat ze nep zijn, vooral als ik mascara heb aangebracht.

Zelf gebruik ik altijd Castor olie, werkt prima vooral voor het volume. Ik breng het aan met zo een rond wenkbrauw-kammetje, dan kom je het beste bij alle haartjes! Werkt ook goed voor wenkbrauwen/haar.

De Douglas verkoopt een wimpersserum van ongeveer €18,- als ik me niet vergis en die werkt echt heel goed. Ik heb het afgelopen kerst van mijn moeder gekregen omdat ik de laatste tijd aan mijn wimpers begon te plukken, zelfs zo erg dat ik gewoon echt grote kale plekken had/heb tussen de winpers. Ik gebruik het nu een paar weken, en soms vergeet ik het een dagje. Maar alle wimpers zijn weer terug, ik kan weer gewoon mascara op doen zonder grote kale ruimtes tussen de wimpers. Toegevoegd na 3 minuten: En met alle wimpers terug bedoel ik niet kleine korte stompjes, nee gewoon echt normale mooie lengte.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100