ik wil mijn haar lang laten groeien maar het duurt zo lang en nu heb ik niet zo'n leuk kapsel wat moet ik hier aan doen?

ik had eerst heel kort haar maar ik wilde het langer laten groeien. mijn moeder was daar een beetje op tegen dus heb ik heel lang een net niet kapsel gehad. nu mag ik het lang laten groeien maar het duurt lang en ondertussen heb ik eigenlijk geen leuk kapsel. Ik draag mijn haar bijna nooit los want dat vind ik niet echt mooi. hebben jullie misschien een leuk kapsel voor tussen in zodat ik het mooi lang kan laten groeien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het 'probleem', maar heb me er eigenlijk nooit veel van aangetrokken. Ben van stekeltjes naar lang (35+ cm) gegaan in ongeveer een jaar tijd. Tegenwoordig is het vast nog wel iets langer. Veel succes met het laten groeien! :) Het enige nadeel dat ik 'onderweg' ben tegengekomen, is dat het haar op een gegeven moment in je ogen gaat hangen als je het los hebt, maar je zei al dat je dat bijna nooit doet; dus zul je daar ook niet veel last van hebben.

Het beste antwoord

hee,

ik weet het, kapsels zijn lastig. ik ben zelf een kapster en wat ik jou aanraad is een keer te gaan kijken op de website kapsels.net hier staan hele leuke kapsels op, en als jij daar een paar mooie van uitzoekt en uitprint en meeneemt naar jou kapster (of kapsalon of thuiskapster) dan kan deze zien wat jou smaak is, en als je er dan ook nog bij zegt: ik wil mijn haren lang laten groeien dus het moet een doorgroeikapsel zijn,, dan maken zij er een mooi kapsel van!

en je loopt met een leuk kapsel rond, en je kunt je haren laten doorgroeien.

je haren groeien per maand ong 1 a 2 cm. daarom duurt het erg lang voordat ze groeien,, meestal raad ik iedereen aan om je haren om de 12 weken te laten knippen (want: dit is 3 maanden --> 3 cm (minimaal) en je laat er maar 1 cm eraf knippen. oftewel 2 cm winst!! dit is ongeveer genomen. maar klopt in het geheel ongeveer wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

neem extensions