Hoeveel MB internet verbruikt een gemiddelde puber per maand op zijn telefoon?
Is 200 MB per maand genoeg, te weinig of misschien juist teveel? En wat is anders een goede hoeveelheid?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Abonnementen. Vragen over apps, mobiele telefonie en telefoons vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Is 200 MB per maand genoeg, te weinig of misschien juist teveel? En wat is anders een goede hoeveelheid?
Ik heb een abonnement bij t-mobile. Over een paar dagen zit ik in de laatste drie maanden van mijn contract. Vanaf dat moment kan ik mijn contract verlengen. Ik wil daarbij een nieuwe telefoon uitzoeken. Moet ik dan alsnog drie maanden wachten op die nieuwe telefoon of gaat dat direct in?
Mijn vader is vorig jaar in augustus overleden. Ik heb hiervan KPN op 2 september schriftelijk (en met akte van overlijden) op de hoogte gesteld. Na herhaaldelijk herinneringen en dreigbrieven heb ik op 5 december nogmaals de brief van 2 september gestuurd. Wederom heb ik een akte van overlijden bijgevoegd. Op 12 december kreeg mijn vader een brief. KPN had geprobeerd hem telefonisch te bereiken, dit was niet gelukt, of hij even terug wilde bellen!!!
Naar aanleiding van deze brief heb ik maar eens telefonisch contact opgenomen. Na vijf keer! doorverbonden te zijn is inmiddels eindelijk doorgedrongen dat mijn vader is overleden en dat het abonnement moet worden opgeheven. Men wil dit doen met ingang van 3 januari 2012. Ik vind dit onredelijk, ik heb het immers al op 2 september opgezegd.
Bestaat er in geval van overlijden een wettelijke termijn of ben ik overgeleverd aan de grillen van KPN?
Wat kan ik het beste doen, een boze brief schrijven of een brief met het verzoek of ze asje asjeblieft 2 september als datum willen nemen?
Bij 'Zorgeloos internet 100 mb' staat dat je dit kunt gebruiken als je door je bundel heen bent. Maar als je geen abonnement hebt, kun je dit dan toch gebruiken. Ik heb namelijk interesse in een goedkoop mobiel internet abonnement zonder sms of bel toestanden, met maar 100 of 200 mb per maand. En met goedkoop bedoel ik dat ik nog meerendeel van mijn zakgeld (€15 per maand) overhoud met een abonnement. Limiet ongeveer 5 euro.
GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing