Wanneer kan je verlengde telefoonabonnement ingaan met nieuwe telefoon?

Ik heb een abonnement bij t-mobile. Over een paar dagen zit ik in de laatste drie maanden van mijn contract. Vanaf dat moment kan ik mijn contract verlengen. Ik wil daarbij een nieuwe telefoon uitzoeken. Moet ik dan alsnog drie maanden wachten op die nieuwe telefoon of gaat dat direct in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ik zit ook bij T-Mobile, kan dat 3 maanden van te voren?

Maar om antwoord op je vraag te geven als je een nwe telefoon uitzoekt, krijg je die gelijk (mits op voorraad) en heb je die nog op je huidige contract. Over 3 maanden zal dan je nwe contract ingaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je nieuwe foon kun je dan al wel gebruiken, maar de regels vh oude contract gelden nog. Als je 150 belminuten had en met je nieuwe 300, dan gelden de eerste 3 maanden de 150 belminuten nog. Maar, je kunt dus al wel je nieuwe foon gebruiken. Let hierbij goed op internet regels!!