ik heb ah mobiel en dat gaat via het netwerk van kpn maar ik wil nu een sim only abonnement welke provider moet ik nu selecteren er is geen ah mobiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

als je een ah prepaid had is je telefoon vast al simlock vrij
in principe kun je gewoon elke sim only aanbieding nemen
of ah ook je nummer via nummerbehoud kan vrijgeven weet ik niet denk het wel
maar elke sim zou moeten passen geen probleem
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
volgens mij is het geen enkel probleem misschien kun je beter de vraag stellen zijn er providers die niet je nummer vrij geven aan een ander provider ?
of onder welke omstandigheden kun je niet gebruik maken van nummerbehoud als je wisselt van prepaid naar abbonement de enige die ik kan bedenken op dit moment is als je prepaid sim door te weinig gebruik is geblokkeerd
en je nummer daarom los gekoppeld is van die speciefieke simkaart
dus alleen als je prepaid ah mobiel nu nog werkt dan kan je dat nummer meenemen
Wat je ook kunt doen is naar www.ben.nl gaan en er daar een afsluiten. Er kan ook internet bij. Dat is normaal 10 euro, maar er zijn vaak ook 5 euro acties. Nummerbehoud is geen enkel probleem!