Ik heb vandaag een Samsung Galaxy Gio gekocht. Ik heb geen abonnement voor internet. Kan ik dan 3g en 2g uitzetten op een bepaalde manier?

IK heb geen abbonoment voor 3g of 2g. Maar als ik dus bijvoorbeeld google maps open gaat mijn telefoon gebruik maken van 3g. Dat kost mij geld. Kan ik dit blokkeren ofzo. Dat mijn telefoon geen 3g en 2g kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de Galaxy S doe ik dit onder Instellingen -> Draadloos en Netwerken -> Mobiele Netwerken en dan Roaming uitschakelen. Ik ga er vanuit dat dit op de Gio hetzelfde gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roaming is zoeken naar een buitenlands netwerk, heeft niets met internet te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bedankt het is gelukt

Andere antwoorden (1)

Instellingen - Draadloos en netwerken - gegevensverbinding uit