Weet iemand waar dit, (opgestuurd kadootje), rekje voor is?

Rekje is een kadootje maar niemand in mijn omgeving weet wat het is.......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
sterredag
13 jaar geleden
wat zijn de afmetingen, dat maakt het misschien makkerlijker dan is het sneller te bepalen of het het formaat van de eieren heeft, of eerder die van wijnflessen.
sterredag
13 jaar geleden
eh... goeie vraag + :)
rebecca
13 jaar geleden
dan krijg je eens een kado, en dan zit je met zo`n ding in huis , hihi. ik zou niet weten wat ik er mee moest.
rose
13 jaar geleden
Is het een stapelbed voor hamsters met evenwichtsproblemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de afzender nog van het"ding"kan je misschien even navragen waar t voor dient.

Antwoorden (10)

Het lijkt me een modern eierrekje.
Aan de hoge kant vul je de eieren aan en aan de lage kant pak je ze er af, dan heb je altijd de eieren die het eerst op moeten.

Toegevoegd na 8 minuten:
Aanvulling, ze waren er vroeger ook al, zegt mijn vrouw van tomado.

Toegevoegd na 39 minuten:
het rekje op de foto staat op zijn kop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
1 subtiele beweging en alle eieren rollen ervan af, nee dat geloof ik niet, maar moet ook zeggen dat ik zoiets nog nooit gezien heb, misschien is het.... nee echt geen idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja de verse moet juist achteraan, die kun je nog het langs bewaren... ;)
rebecca
13 jaar geleden
ja die zag ik ook loenie, maar die is niet zo schuin
sterredag
13 jaar geleden
precies bij die worden de eieren tegen gehouden, bij deze rollen die er bij de minste toch vanaf, of als je 1 ei weghaalt dan wordt het volgende ei helemaal nergens meer door tegen gehouden.
Volgens mij is dit een 'gewoon' flessenrekje.
Wordt gebruikt in gebieden waar regelmatig aardbevingen plaatsvinden.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou dat niet het allereerste Tomado rekje kunnen zijn? Een proefexemplaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tomado is van alle tijden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ernstig mooie avatar
Misschien hoort hij wel andersom?? Ik hoor hier de optie boekenplank/rekje (je zou er wel tijdschriften in kunnen leggen of de krant

Toegevoegd na 9 minuten:
Wacht ff.... een tijdschriften standaard
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
misschien is het een schoenenrekje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
dan zijn die schuine spaken voorlangs ook niet echt handig, zat er ook al aan te denken, maar dan is het wel het minst practische schoenerekje dat ik ooit gezien heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Een sinaasappelrek. Leg je vlakbij de sinaasappelperser. Een soort fruitrek dus, die zorgt dat de sinaasappels niet wegrollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet een eierrekje, die eieren rollen weg.
Hierbij foto's van de oude tomado eierrekjes.

Afdruiprekje voor glazen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wijnrek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afdruiprekje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droorekje voor poppenkleertjes?

Toegevoegd na 43 seconden:
droogrekje natuurlijk

Toegevoegd na 31 minuten:
sorry, beetje flauw. Misschien toch voor tijdschriften?