Weet iemand waar dit, (opgestuurd kadootje), rekje voor is?

Rekje is een kadootje maar niemand in mijn omgeving weet wat het is.......

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt me een modern eierrekje. Aan de hoge kant vul je de eieren aan en aan de lage kant pak je ze er af, dan heb je altijd de eieren die het eerst op moeten. Toegevoegd na 8 minuten: Aanvulling, ze waren er vroeger ook al, zegt mijn vrouw van tomado. Toegevoegd na 39 minuten: het rekje op de foto staat op zijn kop!

Volgens mij is dit een 'gewoon' flessenrekje. Wordt gebruikt in gebieden waar regelmatig aardbevingen plaatsvinden.......

Zou dat niet het allereerste Tomado rekje kunnen zijn? Een proefexemplaar?

Misschien hoort hij wel andersom?? Ik hoor hier de optie boekenplank/rekje (je zou er wel tijdschriften in kunnen leggen of de krant Toegevoegd na 9 minuten: Wacht ff.... een tijdschriften standaard

misschien is het een schoenenrekje

Een sinaasappelrek. Leg je vlakbij de sinaasappelperser. Een soort fruitrek dus, die zorgt dat de sinaasappels niet wegrollen.

Ik denk niet een eierrekje, die eieren rollen weg. Hierbij foto's van de oude tomado eierrekjes. Afdruiprekje voor glazen?

Een wijnrek.

afdruiprekje...

Droorekje voor poppenkleertjes? Toegevoegd na 43 seconden: droogrekje natuurlijk Toegevoegd na 31 minuten: sorry, beetje flauw. Misschien toch voor tijdschriften?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100