wie weet waar ik een foto op het formaat 29,7 x 21 cm af kan laten drukken. Ik zie wel staan 20x30 maar geen 30x20

En het is toch gewoon A4-formaat. Ik wil deze in een lijst zonder passepartout. de hema ed. kan ik ook niet slagen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Kimath
13 jaar geleden
30x20 is gewoon 20x30 op zijn kant.

Het beste antwoord

Geen probleem. Kies gewoon voor 20x30 en hij wordt liggend afgedrukt. De afdrukcentrale is slim want die draait hem automatisch voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een + ter compensatie van een domme minnaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt inderdaad, het resultaat is oke. Bedankt hiervoor

Andere antwoorden (1)

da's inderdaad niet makkelijk.

Ik heb het wel eens via de onderstaande site gedaan:

http://www.posterxxl.nl/