allereerst zit je midden in de randstad.
verder woon je in voorburg rustig, terwijl den haag evenzogoed om de hoek ligt.
vermoedelijk zijn de huizen in voorburg dus in trek, en dat kan de prijs omhoog jagen.
Rieneke1
13 jaar geleden
Je vraag even door de vertaalmachine gehaald en kreeg " waarom zijn in Voorburg de huizen zo duur"
Daarop kun je stellen dat de huizen in Voorburg zo duur zijn omdat door de geografische ligging de grondprijs er hoog is, er door vraag en aanbod een hogere prijsstelling mogelijk is.
Tevens ligt het gemiddelde inkomen in die regio hoger dus worden die prijzen ook makkelijker betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht ook even dat hij er ging ""huizen""