Wie heeft er een directe link naar goede huurwoningen in Amersfoort voor een 2-kamer appartement in Amersfoort voor maximaal 600 euro per maand?

Ik wil graag samen met mijn vriendin gaan wonen in Amersfoort. Ik heb al tientallen huurwoning pagina's gevonden.. Dus zomaar links neerplempen, daar heb ik weinig aan.. Wie heeft er toevallig een directe link naar goede huurwoningen in Amersfoort. Links naar antikraak heb ik ook weinig aan, tenzij je weet dat het betrekking heeft op Amersfoort.. Alvast heel erg bedankt allemaal (!)

Toegevoegd na 1 uur:
Vernieuwde vraag: Wie heeft er een directe link naar goede huurwoningen in Amersfoort voor een 3-kamer appartement in Amersfoort voor maximaal 900 euro per maand?

Toegevoegd na 20 uur:
Omliggende steden als Leusden e.d. zijn ook welkom :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe groot moeten die 2 kamers zijn? Want met 600 euro ga je het never nooit niet redden als je het hebt over een 50m2 of meer. Wat je toch al gauw nodig hebt om fatsoenlijk te leven met ze tweeën lijkt me. Als je er even van uit gaat dat de minimale wachttijd bij de woningbouw 6-8 JAAR is voor dit soort woningen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag is vernieuwd :) Toch bedankt voor je reactie en gelijk heb je.. Morgen maar even bellen met de gemeente voor een anti-kraak misschien.. en ondertussen verder zoeken.. Ik wilde nog even kijken op kamernet en Marktplaats..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 kamer app, voor 900... hmmz ben bang dat dat nog erger is in deze regio. Je zal eerder in de strekking 2 kamers voor 1000 euro terechtkomen bij huur ben ik bang. Of de oppervlakte zal erg klein worden. Ik hoop dat er nog mensen zijn die je een goede link kunnen geven. Maar het is een dringen geblazen in deze regio, dus mensen vragen er ook schandalige prijzen voor. Woningbouw is het enige wat goed betaalbaar is maar daar kan je begrijpelijk niet op wachten natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm.. Ik zie - zeker op marktplaats- veel woningen voor 800 euro staan.. Maar volgens mij moet je hier een behoorlijk vast inkomen voor hebben... We zijn al een paar dagen behoorlijk opzoek.. Ik hoop inderdaad dat iemand de gouden tip heeft.. bedankt iig voor de moeite :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de meeste particulieren zal het ook wel een vereiste zijn dat je een vast inkomen hebt. Hoe kun je anders garanderen dat je gaat betalen. Bij de grote jongens zoals MVGM en dergelijken kom je anders nergens. Het is een verschrikkelijk hier haha... Daarom gaan wij ook weg hier. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin heeft een vast inkomen en werkt 40 uur per week. Ik ben nog opzoek naar een vaste baan in Amersfoort.

Het beste antwoord

In een reaktie op Lavender schrijf je dat 900 echt het maximum is en in de toelichting op je vraag ook.
Wat je stelt in je hoofdvraag, 600 Euro, dat is denk ik niet mogelijk. Hier een paar maximum 900 links.

750 - 850 Euro
http://www.funda.nl/huur/amersfoort/appartement-38788471-het-avontuur/

735 Euro
http://www.funda.nl/huur/amersfoort/appartement-47443432-ideaal-huren-blok-5/

689 Euro
http://www.funda.nl/huur/amersfoort/appartement-47741074-schuilenburgerplein-1-type-b3/

Het verbaast me overigens dat je in Amersfoort voor onder de 900 Euro kunt huren. In Utrecht betaal je voor dit soort woningen al snel 1200 per maand. Misschien komt dat omdat Amersfoort geen studentenstad is.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.pararius.nl/Huurwoning-te-huur/Amersfoort/Kattenbroekerpoort/548018/

http://www.pararius.nl/Huurwoning-te-huur/Amersfoort/Bastion/540341/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks voor het zoeken.. Wel iets boven mijn budget.. 900 is echt de max..