Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij een buitenhok voor konijnen/cavia's laten zien, met een minimale lengte van 1,5 m + zie uitleg?

Ik zoek een buitenhok dat aan de volgende dingen voldoet:
-is goed voor in de zomer én de winter (nachthok tocht, kou en vochtdicht)
-geen onderste gedeelte wat open is (om te grazen)
-minimale lengte van 1,5 meter als het een rechthoek is, of 1 meter als het een vierkant is.

Oftewel: een zo groot mogelijk houten knaagdierenhok voor buiten, weervast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Landleven heeft altijd hele mooie bouwtekeningen van dierenverblijven. Je kunt zelf gewoon de maten aanpassen.

http://www.landleven.nl/doe-het-zelf/zelf-bouwen/article/431/werkbeschrijving-konijnenhok
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euuhh, ik was vanmiddag ( 3 oktober) bij de Lidl, en zag....konijnenhokken te koop. Hele stapels. Dus, hup hup hup, naar de Lidl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Lidl heb kooien, maar ik zag bij ons buiten bij de dierenwinkel aan de deurningerstraat ook prachtige kooien. Schijnt een man te maken die afgekeurd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk zelf voor mijn cavia's vaak bij Zooplus, kijk eens of er bij de konijnenhokken wat voor je bij zit.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik zag er gisteren één bij Pets Place in Leusden staan, 1,20 bij 0.80, gelijkvloers, van de grond af. 109 euro (aanbieding), misschien zou je er wel nog minimaal aan moeten knutselen om het nachthok helemaal te kunnen afsluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding