Stanleymesje nemen. Die is welisbwaar bot achteraf, maar je haalt de plaat er zo mee door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bijvoorbeeld met een plaatschaar.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
watersnijder lijkt me het beste. het is goed genoeg voor tolleranties tot 0.1mm , en omdat de plaat 0.3mm dik is, zal het ook niet zolang duren zoals een plaat van 5mm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de plaat 3mm of 0,3mm?
Als die 0,3mm dik is kan je met een scherp voorwerp langs een lat krassen. Doe dit twee of drie keer en de plaat is door.