Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Originele stofzuigerzakken vs alternatieve (goedkopere) zakken.?

Ik ga een nieuwe stofzuiger bestellen (wordt waarschijnlijk de Philips FC9171) en wil gelijk wat stofzakken meebestellen zodat ik gelijk klaar ben. Maar kan ik niet beter van die alternatieve zakken kopen, die bruine? Die zijn een stuk goedkoper, maar zijn ze net zo goed? Ik heb speciaal een stofzuiger met hepa filter gekozen i.v.m. huisstofallergie. Doe ik het effect daarvan teniet met niet-originele zakken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kunt best de goedkopere zakken kopen. Het hepa-filter bevindt zich voor de lucht-uitgang en filtert dus sowieso de uitgaande lucht.
Blokker verkoopt trouwens stofzuigerzakken van prima kwaliteit.
(Lees meer...)
bamibal
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou, als je voor alternatieve zakken gaat, kiezen voor gelijkwaardige. Dat wil zeggen, als de originele van stof zijn, de alternatieve ook van stof. Ik heb zelf een Miele, met originele Miele zakken. Op de een of andere manier blijft de zuigkracht vrijwel gelijk totdat de zak tot aan de rand vol zit. Dat heb je met die papieren niet en moet je dus eerder weggooien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je zou ook eens op de weekmarkt kunnen kijken,daar zijn de zakken een stuk goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
B-merken zijn vaak goedkoper omdat er kwalitatief minder materiaal in zit. B-merk stofzuigerzakken kan je ook bij AH kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing