douchetegelwand schoonmaken wat kan ik het beste gebruiken aan spullen

iedere week is mijn vloer en wand in de douche vuil met kalk ed. wie weet een buitend spul naast azijn ed hiervoor.
dank je wel alvast

Toegevoegd na 1 minuut:
bijtend spul bedoel ik. sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Het beste antwoord

Wil je een goedje dat kalk goed verwijderd kan je van Moeller stone care de R55 gebruiken dit is een cementsluierverwijderaar bestemd voor marmer en andere natuurstenen maar het verwijderd ook kalk perfect van tegels zonder de voegen aan te tasten.

als je namelijk antikal, viakal of cilitbang gebruikt is het dat vooralproducten die gecoat zijn kan aantasten zoals profielen van douchecabines en kranen.

R55 is namelijk basisch dus niet zuur, kan je zonder problemen gebruiken voor het verwijderen van kalk van je tegels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Cilit Bang, werkt echt perfect.
Je kunt ook Antikal badkamer gebruiken.

Beide maken én schoon en gaan kalk tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viakal...
badkamer ...een goede ontkalker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toiletreiniger, ontvet, ontkalkt en desinfecteert. Ik leng het wel vaak aan met water omdat het anders te goed schoonmaakt. (lees: is niet goed voor je voegen/kitranden etc)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeep resten die kan je heel goed verwijderen met de echte gele glorix.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dasty van de wibra werkt erg goed
en kost nog geen twee euro de fles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een zeer goede multi reiniger heel veel schoonmaakt is op natuurlijke basis dus afbreekbaar.
Het lost nicotine, roet, vetten en veel meer dingen wij verkopen het per liter via onze website