Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een vergaderzaal versieren met thema tuinplanten. Wat mag er zeker niet ontbreken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou nu niet meer voor bloeiende planten kiezen maar voor de bessen dragende heesters, wat siergrassen er tussen ( Miscanthus) wat bloeiende herfst asters en wat afgevallen bladeren er tussen door, lekker rommelig gezellig.
het weer is nu herfstachtig, geef de mensen dan ook dit gevoel er bij en blijf niet krampachtig volhouden met de bloemetjes van de zomer, die is nu echt voor bij.
Kies voor sfeer en dat is nu de herfst!
Zet er wel een paar spots op, anders "leeft"het niet echt, maar is het snel saai.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben het met je eens Ed, heesters met bessen, siergrassen en herfstasters ;)

Andere antwoorden (4)

Tuinplanten...

Ik zou veel lavendel zeker niet vergeten, dan ruikt het tenminste lekker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Paar mooie plantenbakken met bamboe. Zorgt meteen voor een paradijslijk sfeertje.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
15 jaar geleden
Planten met een beetje "body" , afgewisseld met wat lagere soorten. De bamboe die genoemd is, maar ook siergrassen zijn de moeite waard. Herfstasters zijn nu volop in bloei in vele kleuren. Zorg dat het geen rommeltje wordt; dus niet allerlei kleuren door elkaar. De Callicarpa heeft paarse bessen die mooi kunnen combineren met herfstasters bv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hortensia, grote sedum, kleine sedum (matten of cassette's die ook op daken gebruikt worden, verschillende salvia's, leycesteria, kirengoshima,agastache,guldenroede, hertshooi.

ik weet niet of je vraag is bedoeld voor op korte termijn, maar dit zijn planten die op dit moment in m'n tuin bloeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing