Is afhankelijk van de grootte en het gewicht van de droger. Vraag is of de tafeldiepvries groot en stevig genoeg is, om de droger te houden.

Verder zal de droger als hij in gebruik is warmte uitstralen, dat van enige invloed kan zijn op de vriezer.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik zou dat zeker niet doen. De droger geeft nogal wat warmte af waardoor de thermostaat en de warmte-afgifte van de vriezer ontregeld zullen raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een droger heeft een standaar afmeting van 60 cm breed.
Daar moet je al rekening mee houden.
Tevens is een droger altijd iets in beweging,door het schommelen van het wasgoed vooral in het begin.
Ik zou proberen een goede schap boven de tafeldiepvries te maken,als je met ruimte gebrek zit.
Zorg wel dat er een randje omheen zit,zodat de droger er niet af kan schieten.