Is er geen afwasmiddel dat wel goed thee aanslag verwijdert?

Alle andere middeltjes als soda, bakpoeder, schuursponsjes werken redelijk maar er zou toch een afwasmiddel moeten zijn dat het zelf kan! In de machine lukt immers ook....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het kopje niet te lang laat staan, moet het gewoon lukken. Wij gebruiken c1000 eigenmerk afwasmiddel. Maar ik zweer bij de grijze sponsjes van de action, zowel als aanslag op servies, als op rvs.. Alles verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je. Ik zal eens googlen of er een action in de buurt is.

Antwoorden (1)

Ik gebruik Ecover afwasmiddel, laat uw kopjes met thee of koffie aanslag gewoon een 5-tal minuten in uw afwaswater liggen, nadien de aanslag gewoon weg wrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met ecologische middelen moet een paar minuten laten inweken om het product zijn werk te laten doen.
Met veel klassieke wasmiddelen zoals Dreft, Per, enz help inweken niet bij thee aanslag.